بخاری گازی شارق توس مدل آذر 100 گرافیک
نوشته شده توسط : rz

قیمت ۴۵۵,۰۰۰ تومان

نقد و بررسی تخصصی
بخاری گازی شارق توس مدل آذر 100 گرافیک

با شروع فصل زمستان، بایستی به فکر یک بخاری با مصرف بهینه بود به طوری که صورتحساب گاز شما را افزایش نداده و از ایمنی بالایی برخوردار باشد. بخاری های گازی نسبت به بخاری های برقی مصرف سوخت بسیار پایین تری دارند و می تواند انتخای مناسبی برای فصل سرما باشد.

 
 

مزایا و معایب بخاری گازی شارق توس مدل آذر 100 گرافیک در یک نگاه

نقاط ضعف

اشغال کردن محیط به واسطه بزرگی

ایجاد دوده می کند

هوای محیط را خشک می کند

نقاط مثبت

دارای پوشش رنگ گرافیکی

مجهز به فندک اتومات

ساخته شده از آلیاژ مرغوب و با کیفیت

مجهز به سیستم ODS، گاور نر و ترموسوییچ

طراحی و کیفیت ساخت: عالی

امکانات و قابلیت ها: خوب

سهولت استفاده: خوب

ارزش خرید به نسبت قیمت: عالی

مشخصات فنی بخاری گازی شارق توس مدل آذر 100 گرافیک

بخاری گازی شارق توس مدل آذر 100 گرافیک، با طراحی زیبا و منحصر به فرد با بهره گیری از آخرین دستاوردهای فناوری سوخت و مصرف بهینه انرژی به بازار عرضه شده است. بدنه بخاری گازی آذر شارق توس با پوشش طرح گرافیکی رنگ پودر الکتروستاتیک ساخته شده و این بخاری گازی به دلیل داشتن بازده حرارتی بالای بین 3000 الی 5000 و جلوگیری از اتلاف انرژی، با صرفه و ایمن بوده و برای مصارف خانگی ، دفتر کار و موارد دیگر بسیار مناسب است. مشعل تعبیه شده در این بخاری از جنس استنلس استیل و دارای احتراق کامل است و میزان گازهای مضر مانند منوکسید کربن را از بین می برد. همچنین این بخاری مجهز به فندک اتومات برای روشن کردن و تنظیم حرارت شعله است.

برآورد نهایی بخاری گازی شارق توس مدل آذر 100 گرافیک

بخاری گازی شارق توس مدل آذر 100 گرافیک، برای ایمنی بیشتر مجهز به سیستم کنترل اکسیژن ( ODS ) است تا هر زمان و به هر دليلي گازهای سمي از محل دودكش خارج شوند، این سیستم ورود گاز به بخاري را قطع كرده و از بروز حادثه جلوگيري کند. گاورنر یکی دیگر از ویژگی های این بخاری است، به گونه ای که هرگاه فشار گاز شهر از حد نرمال (18 ميلي بار) بالاتر رود، فشار شکن یا گاورنر میزان مصرف گاز را کنترل و مانع از كاركرد بخاري در شرايط فشار اضافي و نرمال تعريف شده می گردد و بر همین اساس میزان حوادث به حداقل خواهد رسید همچنین نصب و راه اندازی این بخاری بسیار آسان است. در کنار این مزایا، قیمت مقرون به صرفه آن و مصرف بهینه انرژی، این بخاری مورد قبول اکثر مشتریان است.

تاریخچه شرکت شارق توس

واحد شارق توس در زمینه تولید مصنوعات فلزی و اقدام به تولید انواع بخاری و وسایل گرمایشی کرده است. این واحد فعالیت خود را در سال 1374 شروع کرد. این مجموعه با حفظ کیفیت محصولات خود موفق به دریافت نشان ISO شده است. همچنین با بیش از 135 شعب خدمات پس از فروش فعال در سراسر کشور، محصولات خود را عرضه می کند.





:: بازدید از این مطلب : 1
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 21 آبان 1397 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: